Pod koniec marca br. w Nickel Technology Park Poznań (NTPP) rozstrzygnięto II edycję ogólnopolskiego konkursu „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”. Najlepszym sprzedawcą wśród polskich studentów okazał się Przemysław Gawłowski, student Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zwycięzca oraz czterej wyróżnieni laureaci otrzymali nagrody rzeczowe o łącznej wartości 8 tys. zł oraz możliwość odbycia stażu w działach sprzedaży firm partnerskich - PZU, Grupie Eurocash, koncernie Philip Morris, Grupie BCC oraz spółce Groupon. Dodatkowo zwycięzca weźmie udział w szkoleniu organizowanym przez Sandler Training Polska.

O tytuł „Studenckiej Gwiazdy Sprzedaży” w ogólnopolskim konkursie, organizowanym już po raz drugi przez Nickel Technology Park Poznań, walczyło w ostatnich dwóch miesiącach ponad 140 studentów. Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczna edycja imprezy przebiegała w dwóch etapach. 14 marca br. jury złożone z przedstawicieli NTPP oraz firm partnerskich wyłoniło 32 osoby, które najlepiej rozwiązały zadania umieszone na stronie internetowej konkursu. Finaliści, reprezentujący uczelnie wyższe z całego kraju, spotkali się 27 marca br. w Centrum Konferencyjnym podpoznańskiego parku. Studenci walczyli o staże zawodowe w działach sprzedaży PZU, koncernu Philip Morris, spółki Groupon, Grupy BCC i Eurocash oraz nagrody rzeczowe o łącznej wartości 8 tysięcy zł.
 
studenckie gwiazdy sprzedazy2013 
Finaliści Studenckich Gwiazd Sprzedaży 2013
 
„Konkurs jest z pewnością wyjątkową przepustką do kariery dla uzdolnionych i otwartych na nowe wyzwania młodych ludzi, którzy swoją przyszłość zawodową widzą właśnie w sprzedaży.” – mówi Piotr Kwiatek, dyrektor
ds. rozwoju w NTPP, pomysłodawca imprezy. Jak pokazała poprzednia edycja, laureaci „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” są gotowi do podjęcia profesjonalnych wyzwań i budowania swojej drogi zawodowej w firmach partnerskich.

W finałowej rozgrywce uczestnicy prezentowali swoją wiedzę oraz predyspozycje zawodowe najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów grupowych. Członkowie jury oceniali kandydatów pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży
i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej.

Najlepszym sprzedawcą wśród polskich studentów okazał się ostatecznie Przemysław Gawłowski, student V roku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego oraz IV roku Wydziału Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zasili on niebawem grono stażystów jednej z firm partnerskich. Ponadto jury wyróżniło jeszcze pięć osób: Łukasza Bernatowicza, Annę Wiejak, Monikę Rudecką, Rafała Kalinowskiego oraz Szymona Mydlarza, który otrzymał od jurorów nagrodę specjalną.

„W finałowej rozgrywce „Studenckich Gwiazd Sprzedaży” biorę udział już po raz drugi. W zeszłym roku nie udało mi się wygrać konkursu, więc postanowiłem spróbować swoich sił w tegorocznej edycji. Przez ostatnie miesiące zdobywałem niezbędną wiedzę praktyczną i szlifowałem swoje umiejętności z zakresu technik sprzedaży. Cieszę się, że mój wysiłek się opłacił.” – mówi Przemysław Gawłowski, zdobywca statuetki „Studencka Gwiazda Sprzedaży” – „Konkurs NTPP jest nie tylko doskonałą okazją do zetknięcia się z potencjalnymi pracodawcami, ale uczy nas także wielu cennych rzeczy, np. pracy w zespole. Zachęcam wszystkich studentów do udziału w jego kolejnych edycjach, jak również do wszelkich aktywności, które pozwalają zdobywać doświadczenia zawodowe jeszcze podczas studiów.”

Patronat nad inicjatywą NTPP podobnie jak w roku ubiegłym sprawowały Uniwersytety Ekonomiczne w Poznaniu i Krakowie, Global Sales Science Institute, Sandler Training oraz University Sales Center Alliance. Patronami merytorycznymi zostali natomiast organizatorzy konkursu dla profesjonalnych sprzedawców Polish National Sales Awards (PNSA) oraz międzynarodowa firma doradcza Deloitte. Patroni medialni II edycji „Studenckich Gwiazd Sprzedaży”: Bankier.pl, magazyn BRIEF, Radio Merkury, MC Radio, Radio Afera, Radio Żak, Radio Kampus, portal dlastudenta.pl, Poznan.Studia.netStudia.net.

Relacja z finałowej rywalizacji oraz gali konkursowej dostępna jest na profilu NTTP na Facebooku oraz na
.be">YouTube. Szczegółowe informacje odnośnie konkursu znajdują się natomiast na stronie www.gwiazdysprzedazy.pl.

W pierwszej edycji konkursu w 2012 roku udział wzięło ponad 130 studentów. Zwycięzcy odbyli staże zawodowe m.in. w Allegro Group, Kompanii Piwowarskiej czy Skoda Auto Polska. Po ich ukończeniu dwie osoby otrzymały propozycję stałego zatrudnienia.
 
Nickel Technology Park Poznań (NTPP) to pierwszy w Polsce niepubliczny park technologiczny, wybudowany w 2006 roku przez firmy Grupy Nickel - PTB Nickel oraz Nickel Development. W Złotnikach koło Poznania na obszarze 33 ha przy wsparciu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powstał ośrodek łączący w sobie wyzwania związane z realizacją obiektów specjalistycznych oraz kompetencje w zakresie transferu wiedzy do biznesu oraz business development. Około 23 tys. m2 powierzchni parku stanowią wysokiej klasy budynki biurowe oraz hale magazynowe, a prawie 5 tys. m2 dedykowane biobiznesowi powierzchnie laboratoryjne i biurowe. W funkcjonujących na terenie NTPP 45 firmach pracuje obecnie ponad 800 osób. 
www.ntpp.pl
 
!-- Global site tag (gtag.js) - Google Analytics -->