W wydarzeniu C&C Partners ERASMUS+ Business Project udział wzięło 18 studentów (9 z Enschede, 9 z Leszna), którzy zostali podzieleni na 3 zespoły: czerwony, biały, niebieski. Użycie takich kolorów nie jest przypadkowe, gdyż symbolizują one kolory występujące we flagach narodowych Holandii i Polski. Każdy zespół składał się z 6 osób (3 Polaków i 3 Holendrów), którzy komunikowali się jedynie w języku angielskim. Dzięki temu studenci PWSZ w Lesznie mieli okazję podnieść swoje umiejętności komunikacyjne i językowe. Najważniejszym celem C&C Partners ERASMUS+ Business Project Week był rozwój kompetencji miękkich u studentów, ze szczególnym uwzględnieniem pracy zespołowej w międzynarodowym środowisku. Podczas tygodnia biznesowego studenci byli zobowiązani do przygotowania projektu wprowadzenia na rynek nowej grupy produktów lub usług dla firmy C&C Partners. Dzięki temu uczestnicy mieli okazję w praktyce sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności w analizie realnych modeli biznesowych.
C&C Partners ERASMUS+ Business Project Week obejmował:
- dzień 1: program integrujący członków poszczególnych zespołów, prezentacja uczelni i jej oferty edukacyjnej, prezentacja możliwości wymiany w ramach Programu Erasmus+, wykłady teoretyczne dotyczące metod szacowania wielkości rynku docelowego, jak i budowy kanałów dystrybucyjnych.
- dzień 2: warsztaty i prezentacja zadania biznesowego dla studentów w siedzibie strategicznego partnera C&C Partners, warsztaty dla studentów dotyczące efektywnej pracy projektowej oraz wieczór międzynarodowy, podczas którego studenci muszą przedstawić informacje dotyczące swojego kraju.
- dzień 3: praca projektowa w grupach pod okiem wykładowców.
- dzień 4: konsultacje kapitanów poszczególnych zespołów w siedzibie strategicznego partnera, kontynuacja pracy projektowej w grupach oraz prezentacja rezultatów przed gronem wykładowców.
- dzień 5: prezentacja i obrona przedstawionych tez przed specjalistami i członkami Zarządu C&C Partners, wspólny obiad będący podsumowaniem projektu.